پروفیل 100*200

42,731 

محصولقیمتموجودیبروزرسانیپیش فاکتور
پروفیل 100*200 - 442,731 

در انبار موجود است

توضیحات

بررسی نحوه تولید پروفیل 100*200 – 4

پروفیل 100*200 – 4 چیست؟

پروفیل ها مقاطعی فولادی با مقاومت بالا در برابر انواع سازه های سنگین هستند. پروفیل های قوطی شکل با ضخامت بیشتر از 1.5 میلی متر در دسته پروفیل های سنگین محسوب می شوند. پروفیل های سنگین بیشتر در مکان هایی به کار می روند که نیاز به مقاطع فولادی برای تحمل بار سنگین دارد. پروفیل 100*200 – 4 یکی از پروفیل های قوطی شکل است.

(جهت اطلاع بیشتر در مورد فلز به پروفیل چیست مراجعه نمایید)

مشخصات فنی

پروفیل ها در طول, عرض و ضخامت متفاوتی تولید می شوند و هر کدام بر حسب اندازه ای که دارند, از تحمل بار متفاوتی برخوردار هستند, در نتیجه دانستن جزییات مشخصات فنی پروفیل ها برای خرید بسیار اهمیت دارد. مشخصات فنی محصول موردنظر با جزئیات دقیق در زیر آمده است. (جهت اطلاع بیشتر در مورد فلز به آهن چیست مراجعه نمایید)

  • این پروفیل مستطیلی شکل است.
  • به شکل قوطی تو خالی تولید می شود.
  • عرض این پروفیل 100 میلی متر است.
  • در طول 200 میلی متر تولید می گردد.
  • ارتفاع هر شاخه 6 متر است.
  • ضخامتی معادل 4 میلی متر دارد.
  • از جنس انواع فولاد تولید می شود.
  • وزن هر شاخه 115 کیلوگرم است و جزو دسته پروفیل های فوق سنگین قرار می گیرد.

کاربرد پروفیل موردنظر

پروفیل های سنگین در صنایع بسیاری از جمله صنعت ساختمان سازی, صنایع نظامی, صنعت تولید خودروهای سنگین و صنایع دیگر به کار می روند. بعضی از کاربردهای این محصول را در زیر نام می بریم. (جهت اطلاع بیشتر در مورد فلز به تفاوت پروفیل سبک و سنگین مراجعه نمایید)

  1. در ساخت انواع پل های فلزی
  2. ساخت استادیوم های ورزشی
  3. استفاده در فروشگاه های تجاری و تفریحی
  4. استفاده در سقف سوله ها
  5. تولید ماشین آلات سنگین از جمله تریلرها

نحوه تولید پروفیل موردنظر

پروفیل ها به چند روش مانند روش نورد سرد, نورد گرم و ترکیبی از این دو, تولید می شوند. در هر کدام از این روش ها برای مثال نورد سرد, به دو طریق مستقیم و غیر مستقیم تهیه می گردد. روش تولید نورد گرم برای تولید پروفیل هایی با اشکال غیر از مستطیل و مربع است و معمولاً زوایای تولید به روش نورد گرم زوایای تیز و دقیقی نیست. اما در روش نورد سرد به ویژه نورد سرد مستقیم, تولید پروفیل های قوطی شکل با زوایای بسیار دقیق انجام می شود. تولید در این روش بسیار کند است و هزینه تمام شده محصول به نسبت دیگر روش ها کمی گران تر محاسبه می شود. ویژگی مهم این محصول مقاومت بسیار بالای آن در برابر زلزله است. (جهت اطلاع بیشتر در مورد فلز به اسکلت فلزی مراجعه نمایید)

پروفیل 100*200 – 4 هم پروفیلی قوطی شکل است و به روش نورد سرد مستقیم تولید می شود. در این روش, ابتدا ورق های پیچیده شده به شکل کلافی فولادی را وارد دستگاه می کنند. سپس دستگاه آنها را از هم باز می کند. در مرحله بعدی ورق های باز شده به زیر گیوتین های برش می رسند و به اندازه طول و عرض نهایی ورق, برش می خورند. در مرحله فرمینگ, ورق برش خورده از بین غلتک ها عبور می کند. غلتک ها با فشار وارد کردن به محصول, سبب صاف شدن ورق ها می گردند. (جهت اطلاع بیشتر در مورد فلز به ورق سیاه چیست مراجعه نمایید)

در مرحله جوشکاری, ورق ها به زیر پرس می روند. کار پرس نزدیک کردن دو سر ورق به هم است. پرس موجود در دستگاه, شکلی مشابه شکل قوطی به ورق ها می دهد. در نهایت در همین مرحله, دو سر ورق شکل گرفته شده به وسیله دستگاه به هم جوش می خورد. بعد از جوش, ورق ها به مرحله نهایی می رسند. این مرحله شامل برش مجدد و شکل گیری نهایی است. هر ورق به اندازه ارتفاع مشخص شده برش می خورد و اگر پیچش یا خمشی در مراحل قبلی در آن پدید آمد, در این مرحله با استفاده از غلتک ها برطرف می گردد. در نهایت همه ورق ها به میز تخلیه منتقل می شوند.

توضیحات تکمیلی

وزن 115 کیلوگرم
ابعاد 600 × 10 × 20 سانتیمتر
سایز

4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروفیل 100*200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرینت
تلگرام
واتساپ
فیسبوک
تویتر
جدید ترین مقالات
فولاد سبز چیست

فولاد سبز چیست

فولاد سبز چیست؟ صنعت فولاد عامل مهمی در اقتصاد جهانی است. فولاد سبز تقریبا در

کربن زدایی در فولاد

کربن زدایی فولاد

کربن زدایی فولاد کربن زدایی زمانی اتفاق می افتد که اتم های کربن در سطح